Wannadon uusi markkinointiteknologian kumppani on Leadoo Marketing Technologies, jonka chatbotit täydentävät Wannadon asiakaspalvelun ja markkinoinnin tekemistä. Asiakkaillamme on nyt mahdollisuus keventää myyjien ja asiakaspalvelijoiden työtä.
“Tarkoitus on jouhevoittaa palvelua ja automatisoida silloin kun se on järkevää ja mielekästä. Ihmisten aika voidaan siten käyttää oikeasti merkityksellisiin tapaamisiin. Kun botti vapauttaa myyjän tai asiakaspalvelijan aikaa, voidaan ne haastavat asiakaskeissit hoitaa paremmin ja keskittyä esimerkiksi lisämyyntiin,” toteaa Leadoo MT:n Santtu Kottila.
Verkkosivuille sijoitettava botti suunnitellaan yhdessä niin, että se puhuttelee yrityksen kohderyhmää ja vastaa sujuvasti todelliseen tarpeeseen. Botti integroidaan tarvittaessa asiakkuudenhallintajärjestelmiin tai asiakaspalvelun alustalle. Kun asia on monimutkaisempi, botti siirtää asiakkaan oikealle asiakaspalvelijalle. Tällainen hybridibotti on kaikille win-win: asiakaspalvelijan työstä tulee mielekkäämpää ja toisaalta verkkosivukävijät saavat yksinkertaisiin kysymyksiin samantien avun jo botilta.
Wannadon Irina Viitala on tyytyväinen, kun yhteistyöhön löytyi suomalainen ketterä kumppani: “Tätä on kysytty meiltä paljon ja olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme jälleen parempaa palvelua. Leadoon kanssa meillä kohtaavat arvot, toimintatavat ja asiakaslupaus, eli kaikki tähtää tehokkaampiin, myyvempiin verkkosivuihin sekä laadukkaampaan asiakaspalveluun. Sisällöntuottajamme puhuvat nyt bottia ja sanoittavat asiakkaidemme pikkuapulaiset ihmisläheisiksi myynnin kulmaa unohtamatta.”
Leadoo Marketing Technologies on suomalainen vuonna 2018 perustettu teknologiayritys. Sen päätuote on räätälöity, vuorovaikutteinen chat-automaatio eli botti, joka konvertoi tehokkaammin yritysten nykyisiä verkkosivukävijöitä liideiksi tai ostamaan verkkokaupasta. Wannadon ja Leadoon yhteistyön myötä syntyy yhä parempia verkkosivuja. Meitä yhdistää sama tavoite: haluamme edistää asiakkaidemme markkinointia ja myyntiä teknologian avulla. Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palava into liidien tuottamiseen on hyvä perusta yhteistyölle, josta hyötyvät kaikki.
Wannado Oy on 2011 perustettu digitaalinen assistentti- ja ongelmanratkaisupalvelu. Wannadon #Superassarit hoitavat kaikkia liiketoiminnan tukitoimia silloin, kun yrittäjä haluaa keskittyä ydintoimintaansa ja omiin asiakkaisiinsa. Markkinoinnin lisäksi Wannado toteuttaa nopeasti ja ihanasti taloushallinnon, myynnin, asiakaspalvelun ja kansainvälistymisen palveluita.