Anniina Rintamäki
Administrative manager
Som administrativ chef ansvarar jag för de administrativa uppgifterna på företaget. Som virtuell assistent får jag använda min problemlösningsförmåga och mitt systematiska arbetssätt. Jag kommer att hantera företagets dokument, fakturering och ekonomiadministration samt HR-uppgifter. Kundservice är en naturlig del av allt mitt arbete.
Som medarbetare är jag effektiv och noggrann och jag tycker om att lösa problem och hitta lösningar. Jag är en siffermänniska som är noggrann i mitt arbete och ser till att alla detaljer stämmer. Jag är beredd att arbeta långa dagar för att få saker gjorda i tid.
Det är viktigt för mig att ständigt utvecklas i mitt arbete och lära mig nya färdigheter. Jag är självmotiverad och tycker om att ta mig an nya utmaningar och projekt. Jag är alltså en kombination av noggrannhet, initiativförmåga och en vilja att hjälpa andra – egenskaper som gör mig till en pålitlig och effektiv medarbetare.
#Supervoimat
Disciplined financial manager
Systematic planning keeps me up to date on where we are and where are we going
Focused and meticulous problem solver
Kenet oikein valitsen?
Ei hätää – ei tarvitse tietää! Ota meihin yhteyttä ja me valitsemme juuri sinun tarpeisiisi sopivan superassarin tai asiantuntijan!