Anniina Rintamäki

Asiakaspalvelun #SuperAssari

anniina.rintamaki@wannado.fi

Häärin asiakasrekisteröinnin, laskutuksen ja sen seurannan, asiakaspalautteiden ja hyvitysten sekä teknisten valmisteluiden parissa. Haluan olla perillä kaikista tilanteista ja asiakkuuksista, jotta voin palvella työssäni parhaiten. Mieluummin niin, että asia on jo selvillä, kuin että sitä lähdetään vasta selvittämään ongelmien ilmaantuessa.

Jos tarvitset apua tiedonhaun tai asiakaschatin teknisen säädön kanssa, minä olen etsimäsi henkilö siihenkin hommaan.

Minua voisi luulla hiljaiseksi, koska keskityn töihin tiukasti – en muuten ole! Olen valmis tekemään pitkääkin päivää, jotta asiat saadaan ajoissa valmiiksi. Jos aika käy pitkäksi, keksin itse lisähommia. Oma-aloitteisuuden puutteesta minua ei siis voi syyttää. Ongelmien ratkaisu ja tiedon selvitteleminen saavat minut hyrisemään tyytyväisyydestä.

TILAA ANNIINA

Anniinan 7 Supervoimaa:

  • Kurillinen taloushallinnoitsija
  • Järjestelmällisyys pitää minut aina ajan tasalla siitä, missä ollaan ja minne mennään
  • Keskittymiskykyinen ja pikkutarkka ongelmien ratkaisija
  • Erinomainen aikatauluttaja
  • Tiedon etsijä ja oikolukija
  • Haluaa olla aina ajan tasalla ja askeleen edellä ongelmia
  • Uiminen on niin kova juttu, että toimistollakin on bikinit jemmattuna työpäivän jälkeiselle uintireissulle