Responsivt
kontaktcenter
Vår glada kundtjänst tar hand om dina kunder. På ett flexibelt sätt, såklart! Vi kan hantera en och annan växel eller ta över din dagliga helpdesk.
Vi finns här för dig dygnet runt och hanterar din e-post, chattar, samtal och biljetter. Måndag- söndag, dag och natt, inklusive helgdagar- och naturligtvis på flera olika språk. Vi utmärker oss också på teknisk kundservice. Kom igen!
Flerspråkig
Våra kundtjästrepresentanter talar bl.a. finska, engelska, svenska och norska. Andra språk är också tillgängliga efter önskemål!
Flerkanalig
Chatt, telefon, mejl och biljetter. Vi ger ditt företag full service med kontakthantering och växel.
24/7
Kvällar och nattskift? Inga bekymmer, vi kan hantera trafiken 24/7, om det behövs. Vi är flexibla enligt dina behov
Pålitlig
Vi representerar ditt företag i enlighet med ditt varumärke och ditt tonfall. Våra tydliga rapporter visar hur kundupplevelsen utvecklas.
Kundtjänst kan vara en renodlad support och problemlösning av helpdesk-typ, eller så kan det innebära väldigt säljinriktade dialoger med dina kunder. Vi är bekanta med hela spektrumet av känslor. En av våra superkrafter är att lugna ned även de svåraste servicesituationerna.
#GAINS
Varför Wannados kundservice?
Realtids- och kostnadsbesparingar för dig, men hur fungerar det i praktiken?
Flexibilitet
Vi tillgodoser både stora och små kundservicebehov. Wannados team anpassar sig efter dina önskemål. Om det finns behov att utöka arbetsbeskrivningen, kan vårt mångbegåvade kundtjänstteam ta hand om det. Du kommer inte ha något behov av att anställa och utbilda ny personal för fakturerings- eller assistentuppgifter.
Bakom tjänsten; ett helt team
Du kanske undrar hur arbetet går till om en kundtjänstmedarbetare är frånvarande? Jo, vi utbildar hela kundtjänstteamet för jobbet- vår service är inte beroende av en enda person. Du kan vara säker på att tjänsten kommer att fungera smidigt. Mindre stress för dig.
Professionalism
Känns det utmanande att veta vad dina kunder behöver eller hur de skall vägledas, när de kontaktar dig? Vi har lång erfarenhet - vår kundtjänstpersonal är på topp från dag ett och leder effektivt trafiken där den hör hemma.
Proaktivitet
Vårt kundtjänstteam är aktivt involverat i att utveckla ditt företags kundtjänstverksamhet. Vi ger inte bara utmärkt service, utan som proffs vet vi hur vi identifierar förbättringsområden. Du får nya idéer och konkreta förslag baserade på verklig data.
Teknisk support
Inte alla kundtjänstpartners kan hantera teknisk service. Vårt team har ingenjörer och annan personal med teknisk bakgrund! Din produkt eller tjänst är inte trams för oss. Vi kommer lätt att förstå tekniska termer och logik samtidigt som vi kommunicerar med dina kunder på ett språk de kan förstå.
Bred branchkompetens
Vårt team har lång erfarenhet från olika branscher och behöver inte flera veckors integration. Vi är igång strax efter ett kickoff-möte. Vårt kundtjänstteam har stöd från alla andra Wannado #SuperAssistant - oavsett utmaningen kommer vi att ta oss an den.
kunder <3
Vad har man sagt om oss
THE PROCESS
Stressfri början för din kundtjänst.
Månader av planering och implementering av ny programvara innan du får igång en ny kundtjänsthelpdesk? Så går det inte till när du väljer Wannados team. Vi har haft fall där verksamheten var i full gång bara en dag eller två efter det att kontraktet skrivits på.
1
Första kontakten
Att ta kontakt är första steget för att starta tjänsten hos oss! Kontakta oss genom att fylla i formuläret. Vi återkommer till dig senast nästkommande arbetsdag och arrangerar ett möte för att bedöma dina behov.
2
Analys och offert
Vi lyssnar på dina behov och önskemål och förklarar hur vi bäst kan lösa dem! När vi når en överenskommelse kommer vi att underteckna kontrakten och få saker att rulla på. Hur lätt som helst!
3
Onboarding
Vi går noggrant igenom ditt företags kundtjänstpraxis och behov, värderingar och vanliga frågor. På så sätt kan vårt team smidigt anpassa sig till ditt företags sätt och smälta in för att representera ditt varumärke.
4
Utbildning
Vi använder de system du redan har på plats! Det finns inget behov av att införa nya, eftersom vi arbetar på dina villkor. Du behöver bara ge utbildning till vårt team om hur man använder dina system så att de kan komma igång direkt. Ofta genomförs träningen under onboardning-mötet.
5
Flexibel start
Vi kommer överens om starten enligt dina behov! I snabbaste fall har vi påbörjat arbetet redan inom en eller två dagar efter att avtalsärenden är avgjorda. Telefonlinjer och chattar är igång! Vårt team förvirras inte och är redan igång med uppgifterna från dag ett.
6
Kontinuerlig utveckling
Saker och ting ändras över tid. Det kan finnas behov av att utöka arbetsbeskrivningen, eller så stöter vi på en situation som kräver ett nytt förhållningssätt. Vi är proaktivt involverade i att utveckla din kundtjänstverksamhet, snarare än att bara vara passiva utförare.
Meet the customer service team
Our team really likes their job and you can also hear that when you call us. An engineer, a fitness star and a museum janitor all decided to join the Wannado customer service team where different backgrounds are just a big plus. And we have many other professionals too! Great patience and the ability to solve problems is what they all have in common.
VARFÖR WANNADO
#SUPERASSISTANTS?
Lätt som en plätt
-
Inga åtaganden
Inga månadsavgifter eller stela paketerbjudanden. Ingen uppsägningstid.
Allt sker från ett och samma skrivbord
Du behöver inte koordinera flera olika deltagare. Spara på dina pengar och nerver.
Smidig problemlösning
Vi räddar dig från operativt krångel och fokuserar på problemlösning. Det ger dig tid att uppmärksamma dina kunder
Kollektiv kunskap
Vårat multifunktionella team av Superassistenter har kunskap och erfarenhet från flertalet områden.
Internationell kultur
Vi anställer i flertalet länder, talar lokala språk och tar ditt företag utomlands!
Intresserad? Vi snackar!
Read more from the blog
Superassarien palveluita saa myös ruotsiksi – heja heja heja!
Wannado hakee kasvua pohjoismaista ja palveluvalikoimaa laajennetaan asianmukaisesti. Käännösten ja kansainvälistymispalveluiden lisäksi
5 hyvää syytä siirtää asiakaspalvelusi Espanjaan
Suomalaisyritysten asiakaspalvelua on jo pitkään tuotettu Aurinkorannikolla, sillä tuotantokustannukset ovat edullisemmat ja
6 kysymystä chatboteista – tarvitaanko oikeaa ihmistä ja tuleeko liidejä?
Chatbotti on kätevä tapa lisätä elämää sivuille, ja sitä kautta myös myyntiä.
Berätta vad du behöver hjälp med. Låt oss kartlägga möjligheterna tillsammans, utan åtaganden.
Tarvetta heti #SuperAssarille?
Jätä yhteydenottopyyntö. Yhteistyö voidaan aloittaa vaikka saman tien!