Marika Keronen

Asiakaspalveluvastaava

Olen tehnyt asiakaspalvelua koko työhistoriani ajan – se on lempilapseni työn saralla. Koulutukseltani olen talous- ja toimistopuolen merkonomi, ja takataskusta löytyy myös myynnin ammattitutkinto.

Wannadolla pääsen hyödyntämään taitojani asiakaspalvelussa, ongelmanratkaisussa sekä päivittäisissä asiakaskohtaamisissa puhelimitse, sähköpostitse, palavereissa ja chatissa. Jokainen asiakaskohtaaminen on erilainen, koska ihmiset ovat erilaisia. Sen lisäksi, että osaan pitää asiakkaat tyytyväisinä laadukkaalla asiakaspalvelulla, onnistuvat minulta myös kevyet taloushallinnon työt, kuten ostoreskontran hoito, laskutus ja kuittien hallinta.

Kiire saa minun pysymään skarppina ja tuotteliaana. Esimerkkinä siitä vaikkapa se, että suoritin kolmivuotisen tutkinnon puolessatoista vuodessa keskellä pahinta ruuhkavuosielämää.

“Act like an owner! Work like an owner!” – Sanonta pätee minuun työntekijänä sataprosenttisesti. Olen valmis joustamaan, oppimaan uutta ja kehittämään itseäni aina paremmaksi työntekijäksi, enkä pelkää muutoksia tai haasteita. Lisäksi uskallan tehdä ratkaisuja myös itsenäisesti, mikäli koen, että lopputulos on hyvä ja kannattava.

#Supervoimat

Noin 20 vuoden kokemus asiakaspalvelusta. Heitä haaste, niin päihitän sen!

Multitaskaus – erilaisten asiakkaiden toiveet ja toteutus töiden suhteen pysyvät hanskassa.

Kevyet taloushallinnon työt suoritan järjestelmällisesti ja tarkasti.

Kenet oikein valitsen?

Ei hätää – ei tarvitse tietää! Ota meihin yhteyttä ja me valitsemme juuri sinun tarpeisiisi sopivan superassarin tai asiantuntijan! 

Tarvetta heti #SuperAssarille?

Jätä yhteydenottopyyntö. Yhteistyö voidaan aloittaa vaikka saman tien!