ULKOISTETTU ASIAKASPALVELU ALK. 38 €/H

Wannado

Palveleva
contact center

Ulkoistettu asiakaspalvelu on ratkaisu, kun et itse ehdi vastaamaan kyselyihin tai tarvitset puhelinvaihdetta.

Wannado pitää huolta asiakkaistasi, oli tarpeesi iso tai pieni! Päivystämme puolestasi sähköpostissa, chatissa ja puhelimessa. Maanantaista sunnuntaihin, vaikka yötä päivää juhlapyhät mukaan lukien – ja monikielisesti tietenkin. Myös tekninen asiakaspalvelu luonnistuu. Vamos! 

Monikielinen

Asiakaspalvelijoiltamme sujuu muun muassa suomi, ruotsi, norja ja englanti. Muut kielet tarvittaessa!

Monikanavainen

Chat, puhelin, sähköposti ja tiketit. Saat siis täyden palvelun kontaktin-hallinnan ja puhelin-vaihteen yrityksellesi.

24/7

Iltatöiksi menee, eikä haittaa. Päivystetään vaikka kellon ympäri! Joustamme asiakkaidesi tarpeiden mukaan.

Luotettava

Edustamme yritystäsi sovitun brändin ja tone of voicen mukaisesti. Selkeät raportit kertovat asiakaskokemuksen kehityksestä.

Asiakaspalvelu voi olla puhtaasti helpdesk-tyyppistä tukea ja ongelmanratkaisua, tai sitten hyvinkin myynnillistä dialogia asiakkaidesi kanssa. Kaikki tunteiden kirjo on meille tuttua, ja supervoimiimme kuuluu vaikeidenkin palvelutilanteiden rauhoittaminen.

#GAINS

Miksi Wannadon aspa?

Todellisia ajallisia ja rahallisia säästöjä teille – mutta miten käytännössä?

Joustavuus

Isolle ja pienelle asiakaspalvelun tarpeelle. Wannadon tiimi muuttuu teidän muutostarpeiden mukana! Jos toimenkuvan laajentamiselle tulee tarvetta, se hoituu meidän monilahjakkaan aspatiimin kautta. Ei tarvetta palkata ja kouluttaa taas uutta työntekijää laskutusta tai assarointia varten!

Palvelun takana kokonainen tiimi

Mietitte ehkä, että kuinka työt hoituvat, jos asiakaspalvelija on poissa? Koulutamme koko aspatiimimme hommiin – palvelumme ei ole yhden henkilön varassa. Voit luottaa siihen, että työt hoituvat saumattomasti. Vähemmän stressiä teille!

Ammattimaisuus

Yhteydenottoja aspaan satelee joka suunnasta ja välillä on hankalaa erottaa, mihin kukakin ohjata? Meidän aspalaiset ovat kartalla päivästä 1 alkaen ja ohjaavat liikenteen tehokkaasti sinne, minne se kuuluukin.

Proaktiivisuus

Aspatiimimme on aktiivisesti mukana yrityksenne asiakaspalvelun toiminnan kehittämisessä. Töitä ei hoideta ainoastaan menestyksekkäästi maaliin, vaan ammattilaisina osaamme nostaa esiin kehityskohteita.

Teknisyys

Teknisyys ja asiakaspalvelu ei ole ehkä se kuuluisin kombo – meidän aspatiimille se pitää kuitenkin paikkansa! Teknologia kulkee vahvasti mukana ja otamme ripeästi haltuun myös teillä käytössä olevat ohjelmistot, jotta teidän ei tarvitse investoida uusiin. Teemme myös teknistä asiakaspalvelua.

Toimialaosaaminen

Tiimimme hallussa on laaja kokemus eri toimialoista. Perehdyttämiseen ei vaadita viikkotolkulla aikaa, vaan työt aloitetaan sutjakkaasti aloituspalaverin jälkeen.

ASIAKKAAT <3

Mitä meistä sanotaan

PROSESSI

Yhteistyö alkaa kivuttomasti

Monen kuukauden piinallinen prosessi ja uusien järjestelmien käyttöönotto, jotta saatte toimivan asiakaspalvelun käyttöönne? No ei todellakaan! Nopeimmillaan asiakaspalvelutiimimme on aloittanut työt asiakasyrityksessä päivän-parin päästä siitä, kun sopimus on saatu kuntoon.

1

Yhteydenotto

Yhteydenotto on ensimmäinen askel, kun haluat aloittaa palvelun meidän kanssa! Ota meihin yhteyttä täyttämällä lomake. Olemme sinuun yhteydessä seuraavaan päivään mennessä ja sovimme tapaamisen tarpeidenne kartoittamiseksi.

2

Tarpeiden kartoitus

Kuulemme teidän tarpeet ja toiveet, sekä kerromme kuinka me voidaan parhaiten ratkaista ne! Kun olemme päässeet yhteisymmärrykseen, teemme sopimuksen ja laitamme hommat tulille. Virtaviivaista!

3

Aloituspalaveri

Käymme perinpohjaisesti läpi yrityksenne asiakaspalvelukäytännöt ja tarpeet, tone of voicen ja usein kysytyt kysymykset, jotta tiimimme omaksuu teidän tavat toimia ja sulautuu yrityksenne brändin mukaisiksi. 

4

Koulutus

Otamme käyttöön ne järjestelmät, jotka teillä on jo käytössä! Ei tarvetta siis uusien järjestelmien käyttöönotolle, vaan toimimme teidän ehdoilla. Järjestätte tiimille vain käyttöönottokoulutuksen, jotta tiimimme pääsee aloittamaan työt. Monesti koulutus järjestetään heti aloituspalaverin yhteydessä.

5

Joustava aloitus

Sovimme aloituksen teidän tarpeiden mukaisesti – nopeimmassa tapauksessa olemme aloittaneet hommat jo päivän parin päästä siitä, kun sopimusasiat on saatu kuntoon. Puhelinlinjat ja chätit tulille! Tiimillämme ei mene sormi suuhun, vaan olemme suoraan 1. työpäivästä kartalla työtehtävistä.

6

Jatkuva kehitys

Asiat muuttuvat ajan mittaan. Voi olla, että toimenkuvan laajennukselle olisi tarvetta tai kohtaamme työssä tilanteen, joka vaatii uudenlaista toimintatapaa. Olemme proaktiivisesti mukana myös yrityksenne asiakaspalvelutoiminnan kehittämisessä, emme ainoastaan sen passiivisia toteuttajia.

Tutustu aspatiimiin

Meillä viihdytään töissä ja se muuten kuuluu langoillakin. Insinööri, fitness-tähti ja museovahtimestari vaihtoivat kaikki Wannadon aspaan, missä erilaisista taustoista on todellakin hyötyä. Yhteistä kaikille on loppumaton kärsivällisyys ja ongelmanratkaisukyky. 

MIKSI WANNADON
 #SUPERASSARIT?

Helppoa ja
ihanaa

  • Ei sitoumuksia

    Ei kuukausimaksuja, raskaita paketteja tai jäykkiä sopimuksia. Irtisanomisaika heti.

  • Kaikki samalta luukulta

    Sinun ei tarvitse koordinoida useita eri toimijoita - säästät aikaa ja hermojasi.

  • Ketterä ongelmanratkaisu

    Pelastamme sinut operatiiviselta säädöltä ja etsimme ratkaisut. Keskity asiakkaisiisi!

  • Parviälyn voima

    SuperAssari tuo mukanaan tiimin monialaisen osaamisen ja kokemuksen.

  • Kansainvälisyys

    Työllistämme useissa maissa, puhumme kielillä ja viemme yrityksesi maailmalle!

Kiinnostuitko?
Ryhdytään hommiin!

Lue lisää blogista

Tarvetta heti #SuperAssarille?

Jätä yhteydenottopyyntö. Yhteistyö voidaan aloittaa vaikka saman tien!